Αυξημένη ζήτηση για τα παιδικά είδη

Οι κερδισμένοι της πασχαλινής αγοράς και φέτος οι ιδιοκτήτες καταστημάτων των συγκεκριμένων ειδών

Τα τελευταία χρόνια, όπως επισημαίνεται από τα ρεπορτάζ της αγοράς, οι καταναλωτές δίνουν το βάρος στα βασικά προϊόντα και σε εκείνα που θεωρούνται πρώτης ανάγκης, αφήνοντας στην άκρη αγορές που κατά πολλούς θεωρούνται ότι μπορούν να αποφευχθούν.

Το βάρος εκτός των άλλων δίνεται στα παιδικά είδη, με τους γονείς να δίνουν προτεραιότητα σε αυτά, καλύπτοντας τις ανάγκες των παιδιών τους σε ρούχα, παπούτσια αλλά και σε παιχνίδια. Και φέτος το Πάσχα η αγορά κινείται προς αυτή την κατεύθυνση. Στην ουσία, είναι ο μόνος κλάδος της εμπορικής αγοράς που κινείται στις γιορτές σταθερά. Αυτό επισημαίνουν και έμποροι της τοπικής αγοράς βλέποντας ότι τα υπόλοιπα καταστήματα ναι μεν κινούνται, φαίνεται όμως ότι είναι πολύ δύσκολο να ανακάμψουν με βάση την καταναλωτική κίνηση.

Από την άλλη, τα καταστήματα παιδικών ειδών, παραμένουν και στις γιορτές εκείνα που μεταφέρουν την εμπορική εικόνα άλλων εποχών, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι κινούνται σε επίπεδα προ κρίσης. Είναι και αυτό συνακόλουθο μιας εποχής περιορισμένων οικονομικών δυνατοτήτων, με τους γονείς να προτιμούν φυσικά να καλύψουν τις ανάγκες των παιδιών τους πρώτα, παρά τις δικές τους.

Η υπόλοιπη αγορά μάλλον βρίσκεται ακόμη σε καιρό αναμονής με τους περισσότερους καταναλωτές, να εστιάζουν σε ότι μπορεί να χρειάζονται για αυτές και μόνο τις ημέρες, και από την άλλη να περιμένουν τις ενδιάμεσες εκπτώσεις που ξεκινούν μετά το Πάσχα.