Χωρίς τραυματισμούς η εκκένωση του δημοτικού σχολείου Ζάρκου μετά τη σεισμική δόνηση

Άσκηση ετοιμότητας σεισμού στο Δημοτικό Σχολείο και στο Νηπιαγωγείο Ζάρκου

Οι δείκτες του ρολογιού έδειχναν 10:15 το πρωί της Παρασκευής. Τα μαθήματα γινόταν κανονικά εντός των τάξεων. Τη συγκεκριμένη στιγμή η ηρεμία του μαθήματος αντικαταστάθηκε με φόβο, όταν η γη άρχισε να τρέμει και τα κτήρια του δημοτικού σχολείου και του νηπιαγωγείου Ζάρκου του Δήμου Φαρκαδόνας, να «χορεύουν» στους ρυθμούς των Ρίχτερ. Η σεισμική δόνηση που σημειωνόταν ήταν μεσαίας περίπου κλίμακας με τους μαθητές με την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών να προσπαθούν να προφυλαχθούν, λαμβάνοντας τα απαιτούμενα μέτρα. Κατά την έναρξη του σεισμού οι μαθητές έσκυψαν κάτω από τα θρανία, μέχρι το φαινόμενο να εκτονωθεί. Με την ολοκλήρωση του σεισμού οι μαθητές σε γραμμές και με προσοχή εξήλθαν των κτηρίων ασφαλείς χωρίς να σημειωθούν τραυματισμοί.

Όλα τα παραπάνω αποτέλεσαν σενάριο άσκησης που διεξήχθη με επιτυχία στο δημοτικό σχολείο Ζάρκου και στο όμορο νηπιαγωγείο.

Σκοπός της άσκησης ήταν η διασφάλιση ικανοποιητικού επιπέδου ετοιμότητας και συντονισµού εκπαιδευτικών και μαθητών, για την αποτελεσματική αντιμετώπιση ενός ενδεχόμενου σεισµού.

Τα παιδιά λίγο πριν παρακολούθησαν ενημερωτικά videos και ακολούθησε συζήτηση.
Η διευθύντρια του σχολείου κα Γεωργία Καλλιτσουνάκη ενημέρωσε τους μαθητές για το φυσικό φαινόμενο του σεισμού, τα προληπτικά μέτρα και έδωσε οδηγίες για τις απαραίτητες ενέργειες πριν, κατά τη διάρκεια και έπειτα από έναν σεισμό. Ειδικότερα επικεντρώθηκε στο πώς θα αντιδράσουν μαθητές και εκπαιδευτικοί, αν συμβεί σεισμός κατά τη διάρκεια μιας σχολικής ημέρας. Στο τέλος πραγματοποιήθηκε άσκηση σεισμού ώστε να προετοιμαστούν και να είναι σε θέση να αντιδράσουν ψύχραιμα όταν χρειαστεί.

Όλοι οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί ανταποκρίθηκαν όπως είχε προγραμματιστεί και όπως προβλέπεται από το Σχέδιο Ετοιμότητας Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών του Σχολείου μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνσή σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *