Επιτυχία και επιβράβευση της μαθήτριας Χαρίκλειας – Μαρίας Κλωτσοτήρα

Η μαθήτρια του δημοτικού σχολείου Ταξιαρχών αποτελεί τη μοναδική μαθήτρια από τα δημοτικά σχολεία του Δήμου Φαρκαδόνας που διακρίθηκε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών Δημοτικού

 Η Χαρίκλεια-Μαρία Κλωτσοτήρα, μαθήτρια της ΣΤ’ Τάξης του δημοτικού σχολείου Ταξιαρχών, σκόρπισε χαρά στην τοπική εκπαιδευτική κοινότητα, καθώς και στους γονείς της Ανδρέα και Ηλιάνα, για την επιτυχή συμμετοχή της και διάκριση που έλαβε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικών Δημοτικού. Η μαθήτρια του δημοτικού σχολείου Ταξιαρχών είναι η μοναδική που κατάφερε να διακριθεί στον εν λόγω διαγωνισμό, από το σύνολο των μαθητών των δημοτικών σχολείων του δήμου  μας που έλαβαν μέρος στη δοκιμασία.

Η μαθήτρια μετά την επιτυχημένη της προσπάθεια απέσπασε το βραβείο  «ΕΥΦΗΜΟ ΜΝΕΙΑ», χαρίζοντας χαρά στους γονείς της και στο σχολείο της. Μάλιστα το βραβείο έρχεται να προστεθεί στο προϋπάρχον εκείνο που απέσπασε από τη συμμετοχή της, στο μαθητικό διαγωνισμό «Μικρός Ευκλείδης».

Στον πρόσφατο διαγωνισμό πρώτευσαν 997 μαθητές της Ε’ Τάξης και 871 της ΣΤ’ Τάξης σε όλη τη χώρα, από συνολικά 2.486 παιδιά.

Επισημαίνεται ότι οι μαθητές αυτοί είχαν πρωτεύσει (2 από κάθε τμήμα, κάθε τάξης) στην α’ φάση του Διαγωνισμού σε περισσότερα από 1.300 Ελληνικά Δημοτικά Σχολεία του εσωτερικού και του εξωτερικού που έλαβαν μέρος. Στην α’ φάση του Διαγωνισμού έλαβαν μέρος περισσότεροι από 50.000 μαθητές. Οι πρωτεύσαντες μαθητές στη β’ φάση βραβεύονται -σύμφωνα με το πρότυπο βράβευσης των Διεθνών Ολυμπιάδων Φυσικής- με 1ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ, 2ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ, 3ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ και ΕΥΦΗΜΟ ΜΝΕΙΑ για κάθε τάξη του Δημοτικού (Ε’ και Στ’). Στους υπόλοιπους μαθητές που διαγωνίστηκαν απονέμεται ΕΠΑΙΝΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ.

Επισημαίνεται ότι η συμμετοχή των μαθητών στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς δεν στοχεύει στην όποια συγκυριακή βαθμολογική κατάταξή τους, ούτε οι καλές επιδόσεις είναι αυτοσκοπός. Η συμμετοχή τους στοχεύει στην εξοικείωσή τους με ένα ευρύτερο του σχολείου τους περιβάλλον άμιλλας, με εφαρμογή της Επιστημονικής Μεθοδολογίας με Διερεύνηση, με διαθεματικά εναύσματα ενδιαφέροντος και υποθέσεις, με πειραματισμούς -απαραίτητα- και συμπεράσματα / γενικεύσεις (όπως επιβάλλουν τα Αναλυτικά Προγράμματα και οι διεθνείς πρακτικές της εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες). Σε κάθε περίπτωση η Επιστημονική και Οργανωτική Επιτροπή των Διαγωνισμών «Αριστοτέλης» θεωρεί ότι δεν απαιτείται –ή και αντενδείκνυται– οποιαδήποτε ειδική προετοιμασία των μαθητών για τους Διαγωνισμούς. Ο μεγάλος αριθμός των συμμετεχόντων σχολείων και μαθητών στους Πανελλήνιους Διαγωνισμούς «Αριστοτέλης» επιτρέπει όχι μόνο την ανάπτυξη ευρείας άμιλλας μεταξύ των μαθητών και τη βελτιστοποίηση της προετοιμασίας τους για να γίνουν ενεργοί πολίτες –με γνώση του φυσικού κόσμου, ορθολογική σκέψη, κριτική ικανότητα– ή ακόμη για την προετοιμασία τους για την περεταίρω εκπαίδευσή τους, αλλά διευκολύνει και την εξαγωγή συμπερασμάτων για τη βελτιστοποίηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και των αναλυτικών προγραμμάτων και πρακτικών.

Οι γονείς της μαθήτριας Ανδρέας και Ηλιάνα (νηπιαγωγού του νηπιαγωγείου Ταξιαρχών) ευχαριστούν ιδιαίτερα την δασκάλα κ. Βασω Μουζακιάρη και τον διευθυντή του δημοτικού σχολείου Ταξιαρχών κ. Κωνσταντίνο Αργύρη.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *