Μηδαμινά τα ποσοστά στην απεργία της ΑΔΕΔΥ στη Φαρκαδόνα

Κανονικά και χωρίς προβλήματα λειτούργησαν οι Υπηρεσίες του δημόσιου και ευρύτερου δημόσιου τομέα

Δεν συνάντησε την επιθυμητή απήχηση των εργαζομένων στο δημόσιο η σημερινή πανελλαδική κινητοποίηση που προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ. Σε τοπικό επίπεδο η συμμετοχή κινήθηκε σε ιδιαίτερα μηδαμινά επίπεδα, καθώς η πλειονότητα των εργαζόμενων στο δημόσιο δεν συμμετείχε. Σχολεία και δημόσιες Υπηρεσίες στην περιοχή της Φαρκαδόνας λειτούργησαν κανονικά, καθώς μηδαμινός αριθμός εργαζομένων συμμετείχε στην απεργία.

Στα Τρίκαλα το πρωί της Τετάρτης διεξήχθησαν δυο συγκεντρώσεις. Αυτές της γραμματείας Τρικάλων του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου (ΠΑΜΕ) και των εκπαιδευτικών.

Και στις δύο των περιπτώσεων η συμμετοχή ήταν μικρή, παρόλα αυτά δεν αποτέλεσε εμπόδιο στην διεξαγωγή τους.

Οι εκπαιδευτικοί και οι υπάλληλοι, που ανήκουν στη δύναμη του Πανεργατικού Αγωνιστικού Μετώπου (ΠΑΜΕ) πραγματοποίησαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην πλατεία Ρήγα Φεραίου. Χαιρετισμό απηύθυναν, από το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών η κ. Άννα Κουτελίδα και από το Σωματείο Οικοδόμων ο πρόεδρος.

Με την ολοκλήρωση της συγκέντρωσης του ΠΑΜΕ ακολούθησε πορεία προς το Δημαρχείο και στην συνέχεια στην Περιφερειακή Ενότητα Τρικάλων, με τους διαδηλωτές να φωνάζουν συνθήματα κατά των μέτρων λιτότητας που πλήττουν κυρίως τις φτωχές και λαϊκές οικογένειες.

Η δεύτερη συγκέντρωση, διεξήχθη από την Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Τρικάλων και τον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην πλατεία του ΟΤΕ, όπου βρίσκονται και τα δύο γραφεία εκπαίδευσης. Στο 2,4% το ποσοστό απεργίας των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στο 3,18% το ποσοστό των καθηγητών.

Ο Σύλλογος Δημοτικών Υπαλλήλων δεν προχώρησε σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας, καθώς, δεν υπάρχει εκλεγμένη διοίκηση στο Εργατικό Κέντρο, οπότε δεν μπορούσαν να συμμετέχουν σε συγκέντρωση.

Χαμηλά τα ποσοστά συμμετοχής, τέλος και στους νοσοκομειακούς γιατρούς στα Τρίκαλα.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *