Σεβασμός στον τουρίστα αν θέλουμε να ξανάρθει

Παραγγείλαμε μερίδα και δεχτήκαμε υπομερίδα σε εστιατόριο της Καλαμπάκας που δεν θα χόρταινε ούτε μικρό παιδί

Ίσως στη θέα της παραπάνω φωτογραφίας του «Krinilive» να συμπέραινε κανείς πως πρόκειται για παιδική μερίδα φαγητού και συγκεκριμένου χοιρινού γύρου. Δυστυχώς η μερίδα προοριζόταν για ενήλικα, και αποτελούσε πιάτο κεντρικού εστιατορίου της πόλης της Καλαμπάκας. Προχθές μέλη της δημοσιογραφικής ομάδας επισκέφτηκαν την Καλαμπάκα και άδραξαν την ευκαιρία να γευματίσουν σε κεντρικό εστιατόριο. Όταν παρήγγειλαν μια μερίδα γύρου, κατά την έλευση του πιάτου δεν πίστευαν στα μάτια τους. Παρατηρούσαν αυτό που βλέπεται κι εσείς στην φωτογραφία. Ένα πιάτο που ενδεχομένως να μην χόρταινε ακόμη κι ένα μικρό παιδί, αλλά χρεωνόταν όσο ένα κανονικό πιάτο.

Τελικά, όταν μιλάμε για μια τουριστική περιοχή, κι ενός επαγγελματία που επιδιώκει να συμπεριφέρεται σωστά στον κόσμο που την επισκέπτεται την επιχείρησή του θα πρέπει να σέβεται τον πελάτη, πόσο μάλλον τον τουρίστα. Από την πλευρά μας εκφράσαμε τα παράπονα σχετικά με το πιάτο που μας προσέφεραν, αλλά δυστυχώς η αντιμετώπιση δεν ήταν αυτή που περιμέναμε.

Φυσικά δεν συγκαταλέγουμε στην ίδια κατηγορία το σύνολο των επαγγελματιών της περιοχής, αλλά αυτές οι εξαιρέσεις έστω μία – δυο, έρχονται να προκαλέσουν ποικίλα σχόλια για την περιοχή.

Γιατί ο τουρίστας μπορεί να έρχεται μια φορά στην περιοχή, αλλά ενδέχεται να ξανάρθει ή ακόμη να πείσει φίλους και γνωστούς να επισκεφτούν την περιοχή. Με τέτοιες πρακτικές, αντιεπαγγελματικές, δυστυχώς δεν θα έχουμε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Οι Διαφημιζόμενες μερίδες:

Η μερίδα που μας σέρβιραν

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *