Ανάμεικτα συναισθήματα κατά τη δεύτερη ημέρα των πανελληνίων

Ικανοποιημένοι εμφανίστηκαν οι υποψήφιοι που διαγωνίστηκαν στα Αρχαία Ελληνικά, ενώ συγκρατημένοι εμφανίστηκαν οι υποψήφιοι που διαγωνίστηκαν στα Μαθηματικά και την Βιολογία

Στις εξεταστικές αίθουσες επέστρεψαν το πρωί της Τετάρτης μετά από μικρή ανάπαυλα οι Τρικαλινοί υποψήφιοι των πανελληνίων εξετάσεων.

Οι πανελλήνιες εξετάσεις για τους υποψηφίους των γενικών λυκείων συνεχίστηκαν με τα μαθήματα των Αρχαίων Ελληνικών και των Μαθηματικών και της Βιολογίας ανάλογα με την κατεύθυνση που ακολουθούσαν, δηλαδή Ανθρωπιστικών Σπουδών, Θετικών Σπουδών, Σπουδών Οικονομίας και Πληροφορικής και Υγείας.

Στο νομό Τρικάλων για τα τρία εξεταζόμενα μαθήματα δήλωσαν συμμετοχή 909 υποψήφιοι, ενώ προσήλθαν στα 14 εξεταστικά κέντρα του νομού 862, απουσίαζαν 47 με το ποσοστό αποχής να κινείται στο 5,17%.

Οι εξετάσεις διεξήχθησαν ομαλά χωρίς να σημειωθούν προβλήματα με την έναρξη του διαγωνισμού να κηρύσσεται στις 8:30 περίπου το πρωί και τη λήξη στις 11:30 το πρωί.

Κατά την έξοδο των υποψηφίων από τα εξεταστικά κέντρα, τα συναισθήματα υπήρξαν ανάμικτα.

Ικανοποιημένοι εμφανίστηκαν οι υποψήφιοι που διαγωνίστηκαν στα Αρχαία Ελληνικά, ενώ συγκρατημένοι εμφανίστηκαν οι υποψήφιοι που διαγωνίστηκαν στα Μαθηματικά και την Βιολογία.

Αναφορικά με τα θέματα των Αρχαίων Ελληνικών χαρακτηρίστηκαν μέτριας δυσκολίας εκτός από τα ερωτήματα της γραμματικής που απευθύνονται σε καλά προετοιμασμένους μαθητές. Το διδαγμένο κείμενο προέρχεται από το έργο του Πλάτωνα Πρωταγόρας που αναφέρεται στην ανάπτυξη της πολιτικής κοινωνίας μέσω των δώρων του Δία, της αιδούς και της δίκης. Το αδίδακτο κείμενο προέρχεται από τον Ξενοφώντα, Απολογία Σωκράτους. Η μετάφραση είναι μέτριας δυσκολίας. Οι ερωτήσεις του συντακτικού περιορίστηκαν σε αναγνώριση λέξεων, όρων και σε αναγνώριση και μετατροπή υποθετικού λόγου.

Στο μάθημα των Μαθηματικών για τους υποψηφίους από τις Ομάδες Προσανατολισμού Θετικών Επιστημών και Οικονομίας – Πληροφορικής τα θέματα ήταν κλιμακούμενης δυσκολίας και καλύπτουν όλο το φάσμα της ύλης. Το τέταρτο κυρίως θέμα ήταν απαιτητικό, απευθύνεται σε πολύ καλά προετοιμασμένους υποψηφίους, γιατί απαιτεί άριστη γνώση των εννοιών. Χρειαζόταν μεγάλη προσοχή στις πράξεις, ενώ στο Δ4 ερώτημα υπήρχε ένα λεπτό σημείο που απαιτούσε παρατηρητικότητα και πολύ καλή γνώση των εννοιών της μαθηματικής ανάλυσης.

Στη Βιολογία σε γενικές γραμμές τα θέματα καλύπτουν όλο το εύρος της ύλης, παρουσιάζοντας διαβαθμισμένη δυσκολία.

Οι εξετάσεις τέλος να σημειωθεί ότι συνεχίζονται την Πέμπτη με τους υποψηφίους των ΕΠΑ.Λ. που θα διαγωνιστούν στο 1ο και 2ο ΕΠΑ.Λ. Τρικάλων στο μάθημα γενικής Παιδείας και συγκεκριμένα στα Μαθηματικά.


Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *